رئیس‌جمهور وارد خراسان‌شمالی شد
کد خبر: 4066099
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

رئیس‌جمهور وارد خراسان‌شمالی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی در بیست‌و‌ششمین سفر خود وارد وارد فرودگاه بین‌المللی بجنورد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در بیست‌وششمین سفر استانی خود دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مسئولان ارشد استانی وارد فرودگاه بین‌المللی بجنورد شد.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پس از ورود رئیس‌جمهور به فرودگاه بجنورد و برگزاری مراسم استقبال، اهداف سفر به خراسان‌شمالی در جمع خبرنگاران توسط وی تشریح شود.

دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری بخشی از برنامه‌های امروز رئیس‌جمهور در استان است.

رئیس‌جمهور در این سفر یک روزه، بازدید از بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری را در دستور کار خود دارد.

همزمان با این سفر، گروهی از وزرا و نمایندگان تام الاختیار رئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مختلف حضور دارند و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها می‌پردازند.

بیش از 10 معاون و وزیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را در سفر به خراسان شمالی همراهی می‌کنند.

بر این اساس، احمد وحیدی وزیر کشور در شهرستان بجنورد، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در شهرستان‌های شیروان و فاروج، محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

در این سفر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، حجج الاسلام تقوی و حاجی ابوالقاسم دولابی ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت نیز با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

همچنین غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سید مسعود میرکاظمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رئیس‌جمهور خواهند بود.

انتهای پیام
captcha