خانواده مهمترین عنصر شکل‌گیری جامعه است
کد خبر: 4067824
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

خانواده مهمترین عنصر شکل‌گیری جامعه است

امام جمعه موقت رویان با بیان اینکه خانواده مهمترین عنصر شکل‌گیری جامعه است گفت: به همین دلیل است که کانون خانواده مورد هجمه دشمنان قرار دارد.

خانواده مهمترین عنصر شکل‌گیری جامعه است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین‌پور، امام جمعه موقت رویان امروز 10 تیر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر با بیان اینکه خانواده اولین کانون اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: فرزندان ابتدا در کانون خانواده شکل می‌گیرند و سپس برای حضور در جامعه آمادگی پیدا می‌کنند لذا دشمنان نیز بیکار ننشسته و برای نهاد خانواده برنامه دارند.

وی ادامه داد: هیچ  فضایی مانند مهد کودک، مدرسه جای خانواده را نمی‌گیرد که این نشان می‌دهد عنصر خانواده تا چه میزان اهمیت دارد و دشمنان نیز این کانون را مورد هجمه قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت رویان به سالروز افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: ایران خودش قربانی تروریسم است اما دستگاه‌های تبلیغاتی غربی و عداوت‌ها به گونه‌ای موضوع را جلوه می‌دهد که ایران متهم شود.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه ساقط کردن هواپیمای ایرانی، شهادت بزرگان انقلاب از بهشتی و رجایی تا حمله به عراق و افغانستان همگی نشان از جنایت‌های آمریکا دارد، افزود: باید این مسائل را برای نسل جوان تبیین کرد.

انتهای پیام
captcha