تهیه اطلس قرآنی در سمنان
کد خبر: 4070469
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

تهیه اطلس قرآنی در سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقدمات برای تهیه اطلس قرآنی استان سمنان فراهم شده است، گفت: این اطلس در آینده نزدیک تدوین و نهایی می‌شود.

تهیه اطلس قرآنی در سمنان
به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته 21 تیر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه مقدمات برای تهیه اطلس قرآنی استان فراهم شده که امیدواریم در آینده تدوین شود اظهار کرد: نهادهای فرهنگی و قرآنی در تهیه این اطلس همکاری خوبی داشته‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت مصوبات اجرایی و عملیاتی در جلسات شورا گام برداریم یادآور شد: مسئله محور بودن جلسات شورای فرهنگ عمومی استان بسیار ارزشمند است زیرا ما خادم و خدمتگزار مردم استان هستیم که این مهم برای ما افتخار است.
 
وی به مقوله حجاب و عفاف نیز تاکید کرد و افزود: فعالان فرهنگی باید با استفاده از راهکارهای متنوع و با زبان جوانان مسئله حجاب را تبیین و همچنین از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و تربیتی استان در این مقوله استفاده کنند.
 
همچنین در این جلسه از کتاب قرآن آسان ترجمه المصحف المیسر تالیف شیخ عبدالجلیل عیسی استاد اسبق دانشگاه الازهر مصر که توسط سید روح الله طاهری، مدیر موسسه قرآن و عترت آصال تهیه و تدوین شده رونمایی شد و حجت الاسلام مطیعی این گونه طرحها را بسیار مفید و ارزشمند دانست و خواستار مساعدت و حمایت مسئولین از این طرح شد. 
انتهای پیام
captcha