تمدید دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث
کد خبر: 4072011
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

تمدید دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم گفت: بدلیل استقبال پژوهشگران مهلت ارسال مقالات دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث تا 15 مهر ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث

داود صائمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم در گفت و گو با ایکنا از تمدید دومین همایش ملی تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث خبر داد و گفت: این همایش توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دومین همایش محورها به ۴ محور محدود شده که شامل سبک زندگی، اخلاق و تعلیم و تربیت، روش‌شناسی و سلامت که جامعه به آن نیاز دارد.

این مدرس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به اینکه مدل دومین همایش مقاله‌محور است گفت: به دلیل استقبال زیاد پژوهشگران و تقاضا در جهت تمدید مهلت ارسال مقالات پژوشگران از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مهر به مدت پنج ماه فرصت دارند تا مطالب کاربردی خود را با محوریت ۴ موضوع که ذکر شد به ایمیل tahghighat.qh@quran.ac.ir ارسال نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و قرآن کریم متذکر شد: این همایش ۲ بار داوری می‌شود داوری اولیه و داوری نهایی و پس از آن مقالات وارد کمیته علمی شده و مقالات برگزیده در مجلات دانشگاه چاپ و دارای کد ISC شده و در سایت نور مک و علم نت نیز نمایه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha