پذیرش دانشجو در رشته‌های حدیث و قرآن دانشگاه شاهرود
کد خبر: 4076335
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

پذیرش دانشجو در رشته‌های حدیث و قرآن دانشگاه شاهرود

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پذیرش دانشجو در دانشگاه مجازی شاهرود وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآنی بین‌الحرمین این شهرستان خبر داد.

پذیرش دانشجو در رشته‌های حدیث و قرآن در دانشگاه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز ، 15 مرداد، در جمع خبرنگاران از پذیرش دانشجو در رشته‌های حدیث و قرآن در دانشگاه مجازی شاهرود خبر داد.

وی ادامه داد: این دانشگاه در مقطع کارشناسی و در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و علوم حدیث با ارائه مدک مورد تأیید از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجو می‌پذیرد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان زمان ثبت‌نام را نیمه اول مرداد از طریق پایگاه سازمان سنجش اعلام کرد و گفت: شماره تلفن ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ برای راهنمایی ثبت‌نام و مشاوره اعلام شده است.

نورمحمدی، پذیرش در دانشگاه مجازی شاهرود را بدون محدودیت سنی دانست و گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در هر استان یک نمایندگی دارد که مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha