ارائه فراخوان جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز در سمنان
کد خبر: 4077443
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

ارائه فراخوان جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آماده شدن فراخوان بخش‌های مختلف جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز توسط این اداره کل خبر داد.

ارائه فراخوان جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 19 مرداد، در نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فراخوان بخش‌های مختلف جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز در بخشهای فضای مجازی، سرود، عکس و فیلم توسط کارشناسان این اداره کل آماده شده گفت: در بخش کودک و نوجوان نیز با موضوع قصه‌گویی و قصه‌خوانی فراخوان‌ها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تهیه و آماده شده است.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی فضای مجازی نماز «فجر تا فجر» استان سمنان با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

فلاح، موضوعات جشنواره را نماز و مسجد، نماز و مدرسه، نماز و نمازگزاران، نماز و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نماز و وحدت ملی، نماز و خانواده و نماز و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

به گفته وی؛ این جشنواره در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، عکس، استوری اینستاگرام برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود در این قالب‌ها در بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام، آپارات و با هشتگ‌های #نور_نماز_بندگی و #فجر_تا_فجر_سمنان منتشر کرده و با مراجعه به سایت http://noor.namaz.ir فایل اثر تولیدی خود را ارسال نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متذکر شد: آخرین مهلت ارسال آثار سی‌ام آذر ۱۴۰۱ و زمان داوری آثار و اختتامیه آن دی ماه 1400 اعلام شده است.

فلاح با اشاره به آمادگی این اداره کل برای انجام کارهای فرهنگی با موضوع نماز یادآور شد: با تامین اعتبار مناسب آماده‌ایم تا در عرصه‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز فعالیت‌های متنوعی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha