رسالت امروز خبرنگاران، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است
کد خبر: 4077536
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

رسالت امروز خبرنگاران، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان گفت: رسالت امروز خبرنگاران این است که با قلم‌های خود در عرصه جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند.

رسالت امروز خبرنگاران، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان، 20 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه رسالت امروز خبرنگاران نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است، گفت: خبرنگاران با قلم‌های خود در عرصه جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در ابعاد مختلف قدرت اظهار کرد: در گذشته مؤلفه‌های قدرت در سه بخش عمده مؤلفه نظامی، مؤلفه امنیتی و مؤلفه اقتصادی تقسیم می‌شد اما در سال‌های اخیر یک مؤلفه به مؤلفه‌های قدرت اضافه شده‌ و آن قدرت رسانه و مطبوعات است.

حجت‌الاسلام دیباجی با تأکید بر اینکه در این چند سال اخیر انقلاب اسلامی افتخارات و دستاوردهای عظیمی را به دست آورده؛ متذکر شد: دشمنان نمی‌خواهند این موفقیت‌ها که موجب امیدواری در اقشار مختلف مردم می‌شود به‌ جامعه و به‌خصوص نسل جوان معرفی شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به همزمانی روز خبرنگار با روز عاشورا یادآور شد: تقارن روز خبرنگار و روز عاشورا در سال جاری یعنی درک نقش و جایگاه علم‌داری حضرت زینب(س) که اگر این رسانه حسینی در عرصه جهاد تبیین وارد میدان نشده بود و پرچم‌داری نمی‌کرد، واقعيات حادثه کربلا در تاریخ به فراموشی سپرده می‌شد.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی بر نقش خبرنگاران انقلابی در شکست نقشه شوم نظام سلطه در القای یأس و ناامیدی در جامعه تأکید کرد و گفت: رسالت امروز خبرنگاران این است که با قلم‌های خود در عرصه جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند تا با ارائه تصویری درست و منطقی از انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و امید را در جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام
captcha