نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم
کد خبر: 4078298
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ما نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم اظهار کرد: بسیج سازندگی انسان‌ساز بوده و کار جهادی در حوزه‌های مختلف بر همه عیان است.

نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز، 24 مرداد، در همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور در مجمتع کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه عاشورا صحنه مشكلات با ولایت بود گفت: راه رستگاری تنها پیروی از ولایت بوده و همه باید ذیل این پرچم حرکت کنيم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه‌گذار حکومت اسلامی بوده و دشمن با تمام قوا در جبهه ضربه زدن به این انقلاب است اظهار کرد: ناامید کردن مردم و ایجاد مشکل در معیشت نوعی ضربه به همین انقلاب بوده که نباید کسی در برابر آن بی‌تفاوت باشد.

زهرایی افزود: بسیج حلقه میانی بین مردم و امام امت بوده و وظیفه ما کار جهادی و کمک کننده به دولت در حل مشکلات مردم است.

وی با تأکید بر اینکه عزم دولت سیزدهم به طور جدی بر حل مشکلات مردمی است اظهار کرد: امروز جنگ روایت‌هاست و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در روایت فعالیت‌های بسیج در جنگ با فقر و محرومیت‌زدایی خواهند داشت که باید به رسانه‌ها بیش از پیش توجه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: مشارکت مردم در محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات منطقه خودشان بسیار حائز اهمیت بوده و هر کجا به مردم اعتماد شد نتیجه مطلوب بود.

وی افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در کشور نشان از عزم بسیج در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد که در این راه از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

زهرایی با بیان اینکه تخصصی‌سازی تسهیلگران‌ در حوزه اقتصاد مقاومتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، زیرا کار تخصصی باعث موجب پیشرفت و بالا بردن سطح طرح‌ها خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی در کشور‌ افزود: احیای‌ ۱۰۰۰ واحد راکد صنعتی و ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی تنها بخش‌هایی از فعالیت بسیج سازندگی در کشور در سال جاری است.

انتهای پیام
captcha