مجموع فوتی‌های کرونا در کشور از ۱۴۳ هزار نفر گذشت
کد خبر: 4078324
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

مجموع فوتی‌های کرونا در کشور از ۱۴۳ هزار نفر گذشت

با فوت ۷۱ بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، مجموع فوتی‌های کرونا در کشور از ۱۴۳ هزار نفر گذشت.

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۴۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۱۳ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۱۱ هزار و ۱۵۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۴ مردادماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۵۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۲۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۱۵ نفر رسید. ۱۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۸۱ هزار و ۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha