برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم اجرا شود
کد خبر: 4078809
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم اجرا شود

معاون سیاسی استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه‌های هفته دولت باید با محوریت مردم اجرا شود، گفت: مساجد و محافل عمومی استان میزبان برنامه‌های هفته دولت خواهند بود.

برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم اجرا شود

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر روز گذشته، 25 مرداد، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع گرامیداشت هفته دولت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه برنامههای ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان در مساجد و محافل عمومی برگزار میشود، گفت: این اقدام با هدف ارتقا سرمایه اجتماعی، اعتماد و مشارکت اجتماعی به انجام میرسد.

وی افزود: برنامههای هفته دولت باید با محوریت و توسط خود مردم اجرا شود که در این راستا به منظور امید آفرینی، محتوا سازی ویژه ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته، در قالب کمیته اطلاعرسانی برای ارائه سراسر استان و ملی در حال انجام است.

ریواده بابیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دولت در سراسر استان، شهرستانها و بخشها تشکیل شده یادآور شد: برای هر کدام نیز برنامههای کمیتههای تخصصی ذیل ستاد تدوین شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه طبق روال هر ساله گلباران مزار شهدا آغازگر برنامهها خواهد بود اظهار کرد: برای پاسداشت این عزیزان برگزاری یادوارههای شهدا در دست اجراست.

به گفته وی؛ برنامهریزیهای لازم طی هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور مدیران طی مدت هفته دولت سال جاری در مساجد محلات استان متناسب با مشکلات و موارد موجود به همراه دیدار مردمی و بررسی و رسیدگی به مشکلات انجام شده است.

انتهای پیام
captcha