فراخوان شب شعر «در خیمه کلمات» در سمنان
کد خبر: 4078815
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

فراخوان شب شعر «در خیمه کلمات» در سمنان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از انتشار فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی با عنوان «در خیمه کلمات» ویژه شاعران استان سمنان خبر داد.

فراخوان شب شعر «در خیمه کلمات» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی فیض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه،  امروز، 26 مرداد، در جمع خبرنگاران از فراخوان اولین شب شعر عاشورایی با عنوان «در خیمه کلمات» با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی ویژه شاعران استان در مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان سرخه خبر داد.

وی افزود: این فراخوان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان و یک بخش ویژه که توجه به ویژگی‌های بومی عزای حسینی در استان سمنان شامل سنت‌ها، مراسم، شخصیت‌ها و اماکن است برگزار می‌شود.

فیض متذکر شد: به برگزیدگان این شب شعر، ۱۰ میلیون ریال به نفر اول و نیز افراد دوم و سوم به ترتیب هشت و شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال به پنج نفر از افراد شایسته تقدیر و سه شاعر برگزیده نوجوان پنج میلیون ریال جایزه به سه نفر در بخش ویژه تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، مهلت ارسال آثار به این برنامه شعری را تا پانزدهم شهریور و زمان برگزاری مراسم پایانی را بیست و سوم شهریور دانست و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان شعر عاشورایی سرخه واقع در بلوار بسیج، روبروی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از طریق پیام‌رسان واتساپ و ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۹۲۳۱۹۸۰۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha