ایرادات آیین نامه طرح رتبه‌بندی معلمان رفع می‌شود
کد خبر: 4079051
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

ایرادات آیین نامه طرح رتبه‌بندی معلمان رفع می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان یک طرح قابل دفاع است و تحول خوبی در این حوزه ایجاد می‌کند، گفت: عدم آیین نامه اجرایی و وجود برخی ایرادات موجب شد تا این طرح تاکنون اجرا نشده اما با رفع ایرادات به زودی انجام می‌شود.

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز ۲۷ مردادماه در جمع خبرنگاران شهرستان ملایر ضمن تبریک هفته خبرنگار به خبرنگاران ملایر پیام رسانی را امری مقدس و خبرنگار را فردی مقدس  برشمرد و اظهار کرد: جبهه‌ای که به برکت وجود رسانه ایجاد می‌شود، جبهه‌ای غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه لایحه نظام جامع رسانه‌ای را دوره قبل به عنوان یکی از مطالبات اساسی اصحاب رسانه پیگیری کردم، افزود: در این دوره نیز  این پیگیری را خواهم داشت.

آزادیخواه به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: سال‌ گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح رتبه بندی معلمان اختصاص یافت که امسال نیز برای اجرای طرح  25 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح یک طرح قابل دفاع است و تحول خوبی در این حوزه ایجاد می‌کند، افزود: عدم آیین نامه اجرایی و وجود برخی ایرادات این طرح تاکنون اجرا نشده اما با رفع ایرادات به زودی انجام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به همدان و اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان ملایر گفت: رقم اعتبارات مصوب شده برای ملایر بالاترین رقم بوده که مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت، هوشمندانه و به سرعت جذب اعتبارات مصوب شده را پیگیری و مطالبه کنند.

وی تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی از سد کلان را یکی دیگر از مصوبات این سفر دانست و افزود: ایجاد مجتمع‌های آبرسانی یکی از اولویت‌های ما است و برای دو مجتمع آبرسانی توانستیم ردیف ملی بگیریم و سه مجتمع آبرسانی از بخش اعتبارات استانی پیگیری می‌شود، که برای هر یک از این مجتمع‌های آبرسانی مبلغ ۱۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی اخذ مجوز ماده ۲۳ برای محور ملایر-خنداب، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های محور ملایر- آورزمان- نهاوند و تکمیل راه آهن همدان- ملایر را از دیگر مصوبات این سفر برای ملایر برشمرد و تصریح کرد:21  درصد از اعتبار مصوب شده استان باید به شهرستان ملایر تخصیص یابد، که طی این سفر ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و احیای قنوات استان مصوب شد که 50 مورد مربوط به شهرستان ملایر است.

آزادیخواه اضافه کرد: با صدور مجوز ماده ۲۳، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی ملایر از بخش خصوصی خارج و با اعلام وزیر نیرو این پروژه با ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری توسط دولت عملیاتی می شود.

وی احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، ارتقاء رشته‌های پیراپزشکی و اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهوری برای شهرستان ملایر برشمرد و  تصریح کرد: در ملایر پروژه های نیمه تمام بسیاری داشتیم و تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم تخصیص اعتبار به آن ها بدلیل توانمندی مدیران قبلی شهرستان بوده است.

وی  با اشاره به کمبود متخصص در شهرستان گفت: من از همه پزشکانی که در این شهرستان به مردم خدمت می‌کنند حمایت می‌کنم و جذب متخصص برای بیمارستان‌های دکتر غرضی و مهر را نیز پیگیری خواهم کرد.

آزادی‌خواه در ادامه با اشاره به مذاکرات وین، اظهار کرد: در  صورت به توافق رسیدن مذاکرات یا عدم توافق، بر خلاف سال‌های گذشته آسیب جدی به زیر ساخت‌های هسته‌ای کشور وارد نخواهد شد و این اطمینان وجود دارد که در این مذاکرات حقوق و حرمت ملت ایران حفظ خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم از ابتدای کار تاکنون گفت: ما به آینده دولت سیزدهم امید جدی داریم اما باید قبول کنیم که دولت نیز با چالش‌های مختلفی از جمله جنگ بین کشورهای روسیه و اوکراین و به دنبال آن افزایش قیمت گندم مواجه است.

آزادیخواه اضافه کرد: دولت هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی ندارد، در حال حاضر مشکل، گرانی و تورم بازار است که به مردم به ویژه دهک‌های پایین جامعه فشار آورده است.

وی با بیان اینکه آماده سازی کالابرگ الکترونیک یکی از مطالبات اصلی مجلس شورای اسلامی است اما دولت در این زمینه فعلا به جمع بندی نهایی نرسیده است گفت: ایجاد وزارت بازرگانی در صورت ایجاد کالابرگ الکترونیک یک ضرورت است.

آزادیخواه با بیان اینکه طرح صیانت از فضای مجازی فعلا اجرا نمی‌شود، گفت: با شایعاتی مبنی بر محدود شدن فضای مجازی و اینترنت مخالف هستم اما بی سروسامانی و بی‌اخلاقی‌های موجود در فضای مجازی باید مدیریت و اصلاح شود.

وی مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی سرمایه، امنیت غذایی و سه شنبه های نظارتی مجلس شورای اسلامی را از جمله طرح‌های مصوب مجلس برشمرد و افزود: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی از جمله گندم کار بسیار بزرگی است.

 

انتهای پیام
captcha