پویش «نماز اول وقت اربعینی» برگزار می‌شود‌
کد خبر: 4082107
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

پویش «نماز اول وقت اربعینی» برگزار می‌شود‌

پویش نماز اول وقت اربعینی همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی در دو بخش عکس و فیلم برگزار می‌شود.

پویش نماز اول وقت اربعینی برگزار می‌شود‌

به گزارش ایکنا، با توجه به اهمیت و جایگاه عظیم نماز اول وقت در حماسه حسینی، ستاد اقامه نماز کشور پویش نماز اول وقت اربعینی در راهپیمایی اربعین حسینی  را برگزار می‌کند.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت با مشارکت و همکاری خبرگزاری شبستان و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برگزار می‌شود و تمامی زائران می‌توانند در آن شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ و فیلم‌ از نماز اول وقت در پیاده‌روی اربعین(در محدوده مرز ایران و عراق و کشور عراق) که به صورت رنگی و بدون ادیت با دوربین حرفه‌ای یا موبایل ثبت و بدون محدودیت در تعداد آثار به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

به علاقه‌مندان شرکت در این پویش توصیه می‌شود قبل از سفر از صحت تاریخ و ساعت دوربین مطمئن شوند تا در صورت نیاز به استناد بتوان از صحت آن مطمئن بود. همچنین عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باشند و حجم فیلم و عکس نباید از ۱۰۰ مگابایت بیشتر شود.

جوایز برگزیدگان شامل پنج جایزه 10 میلیون ریالی برای پنج نفر اول و ۲۰ جایزه دو میلیون و 500 هزار ریالی برای ۲۰ نفر دوم است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پنجم مهرماه مصادف با پایان صفر به نشانی noor.namaz.ir/arbaeen  و یا به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۳۲۶۹ در فضای مجازی ارسال کنند.

بعد از اتمام داوری و اعلام نتایج، تصاویر برتر در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نمار، خبرگزاری ایکنا و شبستان با نام صاحب اثر منتشر می‌شود.

پویش نماز اول وقت اربعینی برگزار می‌شود‌

انتهای پیام
captcha