ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مدارس استان
کد خبر: 4083643
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از ثبت نام ۴۹۱ هزار دانش‌آموز کرمانی در مدارس استان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در نشست مجازی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: سال تحصیلی جدید بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا به صورت حضوری خواهد بود اما برای بازگشایی مدارس نیازمند همراهی دستگاه‌های مربوطه هستیم. دستگاه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راهور در بحث نظارت بر سرویس مدارس و بهداشت مدارس می‌توانند آموزش و پرورش استان کرمان را یاری کنند.

وی با بیان اینکه جشن بازگشایی مدارس در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود افزود: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با ایام ماه صفر زنگ بازگشایی مدارس زنگ ورزش‌های زورخانه‌ای است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ارسال تمامی کتب درسی دانش‌آموزان به شهرستان‌ها و مناطق استان، بر توزیع به موقع کتب درسی قبل از سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: تلاش جدی در راستای پوشش تحصیلی حداکثری دانش‌آموزان ضروری است‌.

وی ساماندهی فرم لباس مدارس بر اساس نرخنامه اعلامی را ضروری دانست و گفت: با مدارسی که خارج از نرخنامه فرم لباس مدارس اقدام کنند و هزینه اضافی به خانواده‌ها تحمیل کنند برخورد قانونی می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ساماندهی نیروی انسانی بر اساس واقعیت‌ها را ضروری دانست و بر اختصاص دبیر و آموزگار برای تمامی کلاس‌های درس در روز اول مهر ماه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha