7 حافظ و قاری برای اعزام به مسابقات جهانی آماده می‌شوند
کد خبر: 4084897
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
مجیدی‌مهر:

7 حافظ و قاری برای اعزام به مسابقات جهانی آماده می‌شوند

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری دوره آمادگی ویژه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورهای ترکیه، کرواسی، کویت و مالزی خبر داد.

حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقای سطح توانمندی‌ها و آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مسابقات بین‌المللی قرآن کشورهای ترکیه، کرواسی، کویت و مالزی در نظر دارد، یک دوره آمادگی نمایندگان ایران را به صورت برخط برگزار کند.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اعزام نمایندگان کشورمان به مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: اعزام نمایندگان طی هفته‌های آینده خواهد بود و بر همین اساس این دوره آموزشی طی 23 تا 25 شهریورماه برپا می‌شود.

مجیدی‌مهر اظهار کرد: در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، صحت حفظ، وقف و ابتدا و روانشناسی اجرا، اساتیدی همچون سیدمحسن موسوی‌بلده، احمد ابوالقاسمی، مهدی حسنی، کریم دولتی و مصطفی زارعان آخرین تجربیات خود در این عرصه را ارائه خواهند داد.

این قاری قرآن بیان کرد: دوره آمادگی ویژه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نیز پیش‌بینی شده است که زمان‌بندی دقیق و اسامی اساتید مربوطه آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان در این دوره شامل وحید خزایی در رشته قرائت و حسین خانی در رشته حفظ کل(نمایندگان ایران در مسابقات ترکیه)، علیرضا مُکاری در رشته قرائت تحقیق(نماینده ایران در کشور کرواسی)، شجاع زویدات در رشته حفظ کل همراه با قرائات ده‌گانه، علی غلام‌آزاد در رشته حفظ کل بزرگسالان و رضا رضایی در رشته حفظ کل رده سنی زیر 12 سال(نماینده ایران در مسابقات کشور کویت) و مسعود نوری در رشته قرائت(نماینده ایران در مسابقات مالزی) است.

برگزاری دوره آمادگی ویژه نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن

انتهای پیام
captcha