اعزام ۱۰۲ زائر از فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف
کد خبر: 4085219
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

اعزام ۱۰۲ زائر از فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود از انجام اولین پرواز خارجی سال ۱۴۰۱ این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و با ظرفیت ۱۰۲ مسافر خبر داد.

اعزام 102 نفر از فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف

به گزارش ایکنا از سمنان، بهرام کوزه‌چی نسالیان، مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود، عصر روز گذشته، 21 شهریور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام پرواز شاهرود- نجف از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود گفت: با تلاش‌های صورت گرفته دو پرواز از فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف اشرف ویژه مسافران و زائران اربعین برقرار شد.

وی یکی از این پروازها امروز با هواپیمای فوکر ۱۰۰ و دومین پرواز فردا با هواپیمای دیگری صورت خواهد گرفت، متذکر شد: قیمت بلیت هواپیمای شاهرود به نجف کاملاً طبق نرخ مصوب دولتی است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود ادامه داد:  ۱۰۲ نفر از زائران 21 شهریور به نجف اعزام شدند که در این راستا با استقبالی که امروز شاهد هستیم امیدواریم که در ماه حداقل دو مورد را شاهد باشیم.

کوزه‌چی در پایان گفت: تمام زیرساخت‌ها برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود مهیاست و تنها باید استقبال مسافران را شاهد باشیم تا بتوانیم پروازها را به صورت برنامه‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha