تجلیل از از ۶ پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت در شاهرود
کد خبر: 4087231
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

تجلیل از از ۶ پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت در شاهرود

از ۶ پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت شهرستان شاهرود به نمایندگی از تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

تجلیل از از ۶ پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، روز گذشته، 30 شهریور، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت شهرستان شاهرود با اشاره به تقارن ایام شهادت ماه صفر و اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان دفاع مقدس نیز به مرام‌نامه شهدای کربلا اعتقاد راستین داشتند و آن را امضا کردند تا با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع)، آن را به گوش جان‌ها برسانند.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب جامع‌ترین معروفات نظام اسلامی است، گفت: دشمنان در فضای مجازی برنامه‌های خود را طوری طراحی کردند که این فضا برای ما تبدیل به تهدید شده که باید برای تبدیل تهدید به فرصت وارد عمل شد، چراکه هنر رزمندگان اسلام نیز همین بود و با دغدغه جامعه‌سازی به عرصه دفاع مقدس ورود کردند.

ابوطالب جلالی، فرماندار سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر و هفته دفاع مقدس در نظام اسلامی به طور ویژه انجام می‌شود، متذکر شد: این مناسبت‌ها برکات مختلفی دارد که یک وجه آن یادآوری بسیاری از جملات و واژه‌هایی است که امروز تکرار می‌کنیم و ارزش فراملی دارد.

به گفته وی؛ واژه‌هایی مانند حماسه، گذشت و اخلاق متعلق به یک قوم خاص نیست و این ادبیات ارزش جهانی دارد که در این راستا امروز نقش جهادگران دوران دفاع مقدس به عنوان شاهدان آن دوران و روایتگری آنان برای نسل حاضر می‌تواند بسیار با اهمیت باشد.

یادآور می‌شود در این مراسم  از ۶ پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت شهرستان شاهرود به نمایندگی از تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

خبرنگار: سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha