جمع‌آوری مدارس کپری تا سال ۱۴۰۲
کد خبر: 4087647
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

جمع‌آوری مدارس کپری تا سال ۱۴۰۲

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری مدارس کپری تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

جمع‌آوری مدارس کپری تا سال ۱۴۰۲

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، امروز، دوم مهر در مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایثار  آغاز سال تحصیلی جدید در سمنان گفت: بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، برای جمع‌آوری مدارس کپری و تخریبی مصوب شد که این امر نهایتاً تا سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

وی افزود: قدردان معلمان، فرهنگیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت هستیم و برای توسعه فرهنگ در استان و شهرستان تلاش خواهیم کرد.

گلرو با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش کردند تا در دو سال اخیر اعتبارات آموزش و پرورش را حدود ۴۰ درصد افزایش دهند اظهار کرد: خوشبختانه در طی این مدت اعتبارات این وزارتخانه به نسبت کل اعتبارات کشور از رشد ۱۴ درصدی برخوردار بود که این عدد تا پیش از این ۹ درصد کل اعتبارات بوده است.‌

نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: طرح رتبه‌بندی معلمان دارای نواقصی بود که با نظر کمیسیون تطبیق، مزایای این طرح شامل معلمان مهرآفرین نیز خواهد شد.

گلرو در خصوص برنامه‌های دولت و مجلس برای تعیین وضعیت نیروهای فرهنگی گفت: ساماندهی کارکنان شرکتی و قراردادی از دیگر مواردی است که در حال انجام است و با توافق کمیسیون اجتماعی و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، محقق خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده دانشگاه فرهنگیان استان سمنان احیا شد متذکر شد: از یک رشته تحصیلی با ۴۰ دانشجو به ۵ رشته تحصیلی با ۷۶۰ دانشجو معلم‌ ارتقا یافت.

به گفته وی نهضت راه‌اندازی مدارس در روستاها بیش از پیش گسترش یافته و توسعه یابد، چرا که چیزی مهمتر از راه‌اندازی مدرسه در روستا نیست.‌

انتهای پیام
captcha