«اجتماع مردمی بانوان انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4087939
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

«اجتماع مردمی بانوان انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود

«اجتماع بزرگ مردمی بانوان انقلاب» در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد و حجاب فاطمی، فردا دوشنبه چهارم مهرماه رأس ساعت ۱۵ در شهرکرد برگزار می‌شود.

اجتماع مردمی بانوان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی هتک حرمت عده‌ای فریب‌خورده به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات و نیز ارتکاب حرکات هنجارشکنانه، «اجتماع بزرگ مردمی بانوان انقلاب» در چهارمحال‌وبختیاری در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن، مساجد و حجاب فاطمی، در شهرکرد برگزار می‌شود.

این اجتماع مردمی فردا دوشنبه چهارم مهرماه رأس ساعت ۱۵ در شهرکرد، خیابان کاشانی، حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی و چهارراه هواپیمایی برگزار خواهد شد.

امروز سوم مهرماه و در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز عزاداران و دوستداران اهل‌بیت(ع) در شهرکرد در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند و نسبت به حرکات هنجارشکنانه عده‌ای مزدور و فریب‌خورده اعلام انزجار کردند.

عزاداران آل‌الله در شهرکرد از میدان بسیج تا میدان ۱۲ محرم راهپیمایی و سپس در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) اجتماع کردند.

اجتماع مردمی بانوان

انتهای پیام
captcha