حفظ دین نیازمند غیرت دینی است
کد خبر: 4087945
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

حفظ دین نیازمند غیرت دینی است

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه حفظ دین نیازمند غیرت دینی است و مردم ما مملو از غیرت دینی هستند، گفت: امروز چیزی که خون مردم را به جوش آورده جسارت به ساحت دین است.

حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی، مدرس حوزه علمیه قم،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی، مدرس حوزه علمیه قم، عصر امروز، سوم مهرماه، در اجتماع امت رسوال‌الله خرم‌آباد که در میدان ۲۲ بهمن برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ائمه تشکیل حکومت اسلامی بود تا در سایه‌سار حکومت، دین احیا شود.

وی با اشاره به اینکه احیای دین بدون وجود و احیای حکومت اسلامی ممکن نیست، ادامه داد: نبی مکرم اسلام پیامبر دست بر سینه سلمان فارسی می‌گذاشت و می‌فرمود همشهری‌های سلمان برادران من هستند که در راه دین می‌مانند و استقامت می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که حکومت اسلامی ایران به دنبال اقامه دین است و زعامت جامعه به دست یک رهبر عالم، عادل و شب زنده‌دار است، خاطرنشان کرد: ما به خون شهدا، امام شهدا و علمایی که مکتب اسلام را به ما رساندند مدیون هستیم.

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه حفظ دین نیازمند غیرت دینی است و مردم ما مملو از غیرت دینی هستند، ادامه داد: امروز چیزی که خون مردم را به جوش آورده جسارت به ساحت دین است. جسارت به مامور نیروی انتظامی جسارت به دین است چون تضعیف نیروی انتظامی تضعیف نظام اسلامی و تضعیف نظام اسلامی، تضعیف دین است.

وی با اشاره به اینکه آنجا که به بسیجی حمله می‌شود و آنان را شهید می‌کنند یا آنجا که شعار ساختارشکنانه می‌دهند جسارت به ساحت دین است، خاطرنشان کرد: مردم ما نمی پذیرند عده‌ای نادان بلوا برپا کنند و به ساحت نورانی دین جسارت کنند.

موسوی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه با وجود مشکلات معیشتی برای انقلاب به میدان آمدند، گفت: جوانان از بیکاری و مششکلات معیشتی دلگیر است اما وقتی پای دین است با تمام دلگیری به صحنه می‌آید. این انقلاب به ظهور امام زمان(عج) خواهد رسید و به حکومت آن حضرت متصل خواهد است.

انتهای پیام
captcha