دشمن ما را رها نمی‌کند مگر اینکه قوی باشیم
کد خبر: 4088243
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بیان کرد:

دشمن ما را رها نمی‌کند مگر اینکه قوی باشیم

سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تأکید کرد که دشمن ما را رها نمی‌کند مگر اینکه قوی باشیم؛ تجربیات گذشته نیز تأییدی بر این موضوع است و ما این اصل را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم ، سید هاشم صفی‌الدین در مراسمی که حزب‌الله به مناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در ضاحیه بیروت برگزار کرده بود گفت: لحظه‌ای که موج مقاومت قوی در لبنان، فلسطین و در تمام منطقه را متوقف کنیم، دشمنان آماده حمله به ما خواهند بود تا ما را نابود کنند و تمام آنچه که از قدرت، علم، دانش و پیشرفت به دست آورده‌ایم ، باقی نگذارند.

صفی‌الدین افزود: آمریکا هیچ کسی را تحمل نمی‌کند؛ وقتی شما را ضعیف، ناتوان و سست ببیند، آزار، محاصره و شکنجه را افزایش می‌دهد. پس انشاءالله بدون ترس به مقاومت ادامه می‌دهیم، بیایید برای حفظ کشور و میهن خود به پیروزی‌های جدید و معادلات دائمی دست یابیم و در عین حال به جای انتظار کشیدن عمل کنیم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ادامه داد: ما از سوی برخی اعراب و مسلمانان مورد ظلم و ستم قرار می‌گیریم؛ این همه نفرت و فعالیت‌های مسموم رسانه‌ای علیه لبنان و مقاومت برای چیست؟

وی افزود: برخی از رهبران سیاسی لبنان در مجالس خصوصی می‌گویند حق با حزب‌الله است، اما در مجالس عمومی ابزار دست دیگران می‌شوند.

صفی الدین با اشاره به اینکه آمریکا تصمیم گرفته لبنان را نابود کند، افزود: صحبت از مرزبندی در مرزهای دریایی از سوی آمریکا، نه به خاطر ما بلکه برای اسرائیل و اروپا است.

وی با تأکید بر اینکه آنچه کشور ما را نجات می‌دهد، قدرت، آگاهی و مسئولیت‌پذیری است، گفت: تمام فشارها برای عقب نشینی ما است.

انتهای پیام
captcha