محفل انس با قرآن به یاد شهدا در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4088675
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

محفل انس با قرآن به یاد شهدا در بوشهر برگزار شد + عکس

محفل انس و تدبر در قرآن کریم از سوی واحد نماز، قرآن و عترت عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر با حضور فعالان قرآنی و کارکنان نظامی فراجا و نداجا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

محفل قرآنیبه گزارش ایکنا از بوشهر، محفل انس و تدبر در قرآن از سوی واحد نماز، قرآن و عترت عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر با حضور فعالان قرآنی و کارکنان نظامی فراجا و نداجا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و سرداران شهید فلاحی، فکوری، نامجو، جهان‌آرا و کلاهدوز روز گذشته، ۷ مهرماه در محل مسجدالنبی(ص) نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم فراجا، با اشاره  به تحلیلی نسبت به حوادث اخیر، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «هنگامی که فتنه‌ها مانند پاره‌های شب تاریک، شما را در خود پیچید، بر شماست که به قرآن تمسک جویید». لذا مؤمنین و انسان‌های اهل تقوا و رهروان شهدا باید در زمان غبارآلود فتنه‌ها و اینگونه حوادث که سره از ناسره، به‌سختی مشخص می‌شود از بهترین هادی که مشعل ولایت فقیه است بهره ببریم.

حجت‌الاسلام راغبی افزود: امثال این حوادث و اغتشاشات اخیر که تعدادی از نیروهای زحمتکش فراجا به شهادت رسیدند و حتی به ضابطین اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توهین و اگر چه خسارت برای نظام و انقلاب وارد کردند، ولی عیار عوام و خواص جامعه مشخص شد. در این بین هادیان نظام و امنیت جامعه و حامیان جبهه حق و ولایتمداری مثل همیشه خوش درخشیدند.

همچنین در ادامه این مراسم سیدوحید حسینی از قراء ممتاز استانی و گروهبان‌یکم علی زنگویی از قاریان فراجا بوشهر به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید پرداختند و ثواب آن به همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی هدیه شد. 

دریاداردوم عرشه احسان نصیری، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر
سید‌وحید حسینی، قاری ممتاز استان بوشهر

 حامد فکوری 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha