فضای مجازی قانونمند شود
کد خبر: 4088798
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

فضای مجازی قانونمند شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت قانونمند شدن فضای مجازی تاکید کرد و افزود: باید برای جوانان فعال این حوزه در فضای تحت امر ایران اشتغال ایجاد شود.

فضای مجازی قانونمند شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ظهر امروز، هشتم مهر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه دشمن با گزینه‌های نظامی برای مقابله با کشور نتوانست کاری از پش ببرد از طریق نفوذ بر فکر و ذهن جوانان و نسل جدید می‌کوشد تا افکار خود را پیاده‌سازی کند، اظهار کرد: عدم مدیریت درست در حوزه فضای مجازی و وجود افسارگسیختگی در آن سو استفاده دشمن را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمن متلاشی کردن نظام و توهین به مقدسات ما است که در این راستا دشمن از طریق فضای مجازی برای آن برنامه‌ریزی دارد که باید ابتدا جوانان را آگاه سپس آن را مدیریت کرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اشاره به اینکه عده کمی از طریق فضای مجازی به کسب درآمد مشغول هستند یادآور شد: باید برای این افراد در بستر فضای مناسب تحت مدیریت کشور ایران اشتغال مناسب ایجاد شود تا کسب و کارهای اینترنتی در گردش مالی قرار گیرد.

مطیعی متذکر شد: پشت سر همه این فتنه‌ها، به کارگیری احساسات زنان، خشونت، انرژی جوانان وجود دشمن خارجی است که مردم با حضور در راهپیمایی دست همه آنها را از کشور کوتاه کردند.

به گفته حجت‌الاسلام مطیعی؛ حضور همیشگی مردم در صحنه همواره توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته که باید این نکته را باید در نظر داشت که انتقادهای مردم به حق است و باید به آنها پاسخ داده شود اما همین مردم به موقع جواب دشمن را خواهند داد.

انتهای پیام
captcha