بصیرت و آگاهی تنها رمز عبور از فتنه است
کد خبر: 4096594
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

بصیرت و آگاهی تنها رمز عبور از فتنه است

معاون پارلمانی رئیس جمهور بصیرت و آگاهی تنها رمز عبور از فتنه دانست و گفت: ما در جنگ رسانه‌ایی بسیار قوی قرار داریم و این بصیرت و آگاهی مردم دشمن را ناکام کرده و ما از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در یادواره ۵۵ شهید محله امام حسن عسکری(ع) که امشب ۱۱ آبان درمسجد امام حسن عسکری(ع) علی آبادکتول برگزار شد، با بیان‌اینکه فتنه‌گران آموزش دیده حتی وحشیانه‌تر از داعش هستند، تصریح کرد: اغتشاشگران برای تخریب و تشدید نا آرامی ها و حتی به شهادت رساندن آموزش دیده هستند و دیگر مماشات با آنها جایز نیست.

وی تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل از طریق رسانه‌هایشان به دنبال ناامن کردن کشورمان هستند، اما این خیالی خام است و این توطئه نیز همچون گذشته سبب رسوایی شان می‌شود.

حسینی با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی، مردم و نیرو‌های امنیتی گفت: اگر دفاع و مقابله رزمندگان و شهدای مدافع حرم و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نبود دشمن سال‌ها در پی تجزیه و ویران کردن کشور بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا ۶۹ سال است پرونده سیاهی دارد و با وجود توطئه‌های مختلف در همه مراحل شکست خورده است، تصریح کرد: ما در جنگ رسانه‌ایی بسیار قوی هستیم و این بصیرت و آگاهی مردم دشمن را ناکام کرده و می توانیم از این مرحله عبور کنیم.

حسینی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت در حال اجراست، افزود: ۴۲ پروژه بزرگ صنعتی معدنی در کشور با ۱۵ هزار میلیارد دلار در حال اجراست و بیش از ۲ هزار واحد تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل وجود داشت که با همت همه در حال بازگشت به تولید هستند.

 

انتهای پیام
captcha