نقش‌آفرینی آمریکا در اغتشاشات اخیر بیانگر خوی سلطه‌طلبی است
کد خبر: 4098253
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

نقش‌آفرینی آمریکا در اغتشاشات اخیر بیانگر خوی سلطه‌طلبی است

امام جمعه سلطانیه گفت: دخالت‌های آمریکا در اغتشاشات اخیز نشان از خوی استکباری و سلطه‌طلبی آمریکا است‌.

امام جمعه سلطانیه

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب شامگاه روز گذشته ۱۷ آبان‌ در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با اشاره به نقش امام حسن عسگری(ع) در تثبیت جایگاه امامت، اظهار کرد: ایشان همواره سعی داشتند وجود حضرت مهدی(ع) را به منظور حفظ جان این حضرت کتمان کنند و در همین راستا ضمن اینکه وجود ایشان را برای عوام کتمان می‌کرد به معرفی ایشان به خواص و کسانی که مورد اعتماد بودند می‌پرداختند.

وی با اشاره به نواب اربع حضرت ولیعصر(عج)، بیان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) همان حکمی را دارد که کنواب خاص داشتند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اغتشاشات اخیر و نقش‌آفرینی آمریکا در آن، بیان کرد: این دخالت‌ها نشان‌دهنده خوی استکباری و سلطه‌طلبی آمریکا است که همواره در مسائل کشور ما دخالت داشته و در تلاش برای عقب نگه داشتن انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود است.

این مسئول با توضیح اینکه بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه که حاوی مطالبی بسیار مهمی است، ادامه داد: آموزش عده‌ای مزدور برای آشوب، اختصاص بودجه ویژه برای حمایت از آشوب‌گران، تقویت اینترنت برای حفظ ارتباط آنان و دیدار با گروهک‌های مخالف ایران نمونه‌هایی دیگری از نقش‌آفرینی امریکا در اغتشاشات است.

حسینی‌نسب با توضیح اینکه دشمنان با تطمیع و تبلیغ روانی برخی را به صحنه اغتشاشات وارد می‌کنند، خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با بصیرت خود هوشیار بوده و مغلوب توطئه دشمن نشوند.

فرماندار سلطانیه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به روز فرهنگ عمومی، اظهار کرد: فرهنگ پایه و اساس انقلاب و نظام است، ما نباید فرهنگ را ساده‌انگاری کنیم؛ چراکه ریشه بسیاری از مشکلات موجود در کشور، مسائل فرهنگی است و باید برای بررسی و رفع آن همت کرد.

محمدرضا براتی‌فرد با بیان اینکه کتابخوانی ارتقای سطح دانش عمومی و آگاهی‌های اجتماعی را در پی دارد، گفت: ما نباید به دانش و مهارت سنتی خود بسنده کنیم بلکه باید آموخته‌ها و مهارت‌های جدید را کسب کنیم، هریک از ما باید حداقل روزی یک ساعت از وقت خود را به مطالعه اختصاص دهیم هر چقدر مطالعه ما بیشتر باشد می‌توان پا به پای قشر جوان حرکت کرد.

انتهای پیام
captcha