برپایی ایستگاه نذر کتاب در شوشتر
کد خبر: 4099208
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

برپایی ایستگاه نذر کتاب در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برپایی ایستگاه نذر کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

ایستگاه نذر کتاببه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای تشویق و ترغیب مردم به کتاب و مطالعه هشتمین دوره ایستگاه نذر کتاب در شوشتر در مقام صاحب‌الزمان(ع) و همزمان با نماز جمعه شوشتر برپا خواهد شد .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به اهمیت کتاب گفت: کتاب می‌تواند به عنوان یک محصول فرهنگی و علمی در همه ابعاد، یک جامعه را در مسیر رشد و ترقی قرار دهد. با هماهنگی‌های به عمل آمده با امام جمعه و فرمانداری شوشتر جمعه، ۲۷ آبان ایستگاه نذر کتاب را در ورودی مقام صاحب‌الزمان(عج) برپا خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تأـکید کرد: نویسندگان، شاعران، هنرمندان و مؤلفان و دوستداران کتاب که علاقه‌مندند در این امر خیر سهیم باشند می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲ هماهنگی‌های لازم را صورت داده و تالیفات یا کتب بلااستفاده خود را به این ایستگاه هدیه دهند.

لازم به ذکر است، این رویداد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، نهاد کتابخانه‌ها، ستاد نماز جمعه و فرمانداری شوشتر ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در مقام صاحب‌الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha