برگزاری مرحله کتبی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + لینک آزمون
کد خبر: 4101017
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

برگزاری مرحله کتبی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + لینک آزمون

مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم دوشنبه 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله کتبی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + لینک آزمون

به گزارش ایکنا،‌ بر اساس اعلام مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم دوشنبه 30 آبان‌ماه در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن و به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این مرحله از آزمون، شرکت‌کنندگان تمامی رشته‌ها رأس ساعت 10 به نشانی https://ogf.kavano.org/ مراجعه کرده و به سؤالات مطرح شده در رشته تخصصی خود پاسخ می‌دهند.

سؤالات این مرحله از آزمون به سه بخش ترجمه آیات، آئین‌نامه داوری و منابع تخصصی تقسیم شده و متناسب با منابع معرفی شده برای هر رشته، تعداد سؤالات نیز متفاوت خواهد بود.

در این آزمون برای هر سؤال زمان تقریبی 60 ثانیه‌ای در نظر گرفته شده و تعداد سوالات رشته‌های مختلف نیز متفاوت است، بر همین اساس تعداد سؤالات رشته تجوید و لحن هر کدام 95 سؤال، رشته وقف و ابتدا 120 سؤال، صحت حفظ 70 سؤال و صوت نیز 60 سؤال خواهد بود.

نفرات پذیرفته شده در این مرحله از طرح به مرحله آموزشی که اواخر آذرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند یافت.

در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران 699 نفر در مجموع پنج رشته ثبت‌نام کرده‌اند. تاکنون در دوره‌های اول و دوم طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن 490 نفر موفق به اخذ مدرک داوری در سطوح یک تا چهار مسابقات قرآن کریم شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha