اعلام ویژه‌برنامه‌های بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج
کد خبر: 4101145
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

اعلام ویژه‌برنامه‌های بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج

رئیس بسیج رسانه مازندران گفت: ۱۱ ویژ‌ه‌برنامه در قالب ۹۳ رویداد اجرایی با همکاری بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس، رئیس بسیج رسانه مازندران 29 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه،  ضمن تبریک فرا رسیدن  هفته بسیج به همه بسیجیان به‌ویژه در عرصه رسانه، با اعلام این مطلب که  ۱۱ عنوان برنامه در قالب ۹۳ رویداد اجرایی با همکاری بسیج رسانه استان در این‌ هفته برگزار می‌شود، گفت: برگزاری دوره سواد رسانه برای عموم مردم و دستگاه‌ها، مسابقات ورزشی، اردوی راهیان پیشرفت در شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان و موفق، مستندی از پایگاه‌های برتر خبری، نشست مدیران مسئول رسانه‌ها در خصوص جهاد تبیین، و تجلیل از ۴۳ خبرنگار بسیجی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج سپاه کربلا است.

وی از برگزاری سومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه مازندران به عنوان برنامه محوری بسیج رسانه این استان در هفته بسیج خبر داد و ادامه داد: این برنامه پنج‌شنبه، سوم آذرماه ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ساری با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

حق‌شناس اظهار کرد: مازندران دارای بیشترین شهدای حوزه رسانه در کشور است و برای گرامیداشت این قهرمانان بسیجی عرصه خبر، همه ساله یادواره شهدای رسانه برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه مازندران با ارایه این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که مسیر پیشرفت و استقلال کشور را هموار کردند، وظیفه ما است و باید با قلم خودمان در نشر ارزش‌ها و آرمان‌های این شهدا سنگ تمام بگذاریم، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مسئله مهمی است و نباید تنها در شعار خلاصه شود، امروز با دشمنانی مواجه هستیم که با جنگ ترکیبی و بی‌امان به میدان آمدند و ما باید با سلاح رسانه به جنگ آن‌ها برویم.

انتهای پیام
captcha