فعالیت ۵۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در سمنان
کد خبر: 4103519
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

فعالیت ۵۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در سمنان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار و یک هزار یاور رضوی در قالب ۱۹ کانون خدمت رضوی در استان خبر داد.

فعالیت 5500 خادمیار و یاور رضوی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن سعدالدین، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان، امروز، 9 آذرماه در جلسه شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان از فعالیت 4500 خادمیار و یک هزار یاور رضوی در استان سمنان خبر داد و گفت: این تعداد خادمیار و یاور رضوی در 19 کانون خدمت رضوی در بخش‌های عمومی و تخصصی در حال فعالیت هستند.

وی از ایجاد شبکه خادمیاری با استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی در این استان خبر داد و افزود: هدف اصلی خدمت‌رسانی به مردم بویژه مستمندان و نیازمندان است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان یکی دیگر از اهداف این شبکه را فراهم آوردن زمینه زیارت حضرت امام رضا(ع) در قالب ۱۹ کانون خدمت رضوی در بخش‌های خدمات عمومی و تخصصی دانست.

سعدالدین بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی، عقیدتی و بصیری در استان تأکید کرد و افزود: خدمت به مردم به‌ویژه محرومین در شهرستانهای استان سمنان از مهمترین اهداف و برنامه‌های کانون خدمت رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بر اهمیت آموزش و استمرار آن تأکید کرد و گفت: در این راستا نیازمند بررسی برنامه‌ها و اقدامات دفتر کانونها و بیان نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر برای برنامه‌های آینده جهت اجرایی شدن اهداف مدنظر هستیم.

انتهای پیام
captcha