برگزاری کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» در سمنان
کد خبر: 4104865
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

برگزاری کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» در سمنان

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از برگزاری کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» با هدف مهارت‌افزایی مسئولان برای خدمت به مجامع علمی و دانشگاهی در سمنان خبر داد.

برگزاری کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا کهساری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، ۱۴ آذرماه در گردهمایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های کشور در سمنان هدف از برگزاری کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» را مهارت‌افزایی مسئولان برای خدمت به مجامع علمی و دانشگاهی برشمرد.

وی ادامه داد: گردهمایی دو روزه مسئولان استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با عنوان کارگاه «تدبر در نهج‌البلاغه» و با موضوع «لزوم حکومت، ویژگی‌های حاکمان و ضرورت قانون در جامعه از منظر نهج‌البلاغه» با حضور ۲۶ مسئول و معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان‌های کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان با اشاره به سیاستگذاری نهاد مرکز در برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: در حقیقت هدف از برگزاری این کارگاه‌ها در بلندمدت توانمندسازی مسئولان و مهارت‌افزایی آنان برای برگزاری دوره‌های تخصصی و خدمات‌رسانی علمی به مجامع علمی و دانشگاهی است.

حجت‌الاسلام کهساری، یکی از کارگروه‌های فعال در این دوره را «تدبر در نهج‌البلاغه» دانست و افزود: این کارگروه متشکل از سه گروه تخصصی است که با عناوین موضوع‌شناسی، شبهات‌شناسی و دسته‌بندی موضوعات تفسیری است.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها از سال ۱۳۹۷ آغاز و تاکنون بیش از ۱۰ جلسه حضوری و مجازی به میزبانی استان‌های مختلف برگزار شده یادآور شد: پس از پایان دوره‌ها، مرکز تخصصی تفسیر در قم با اخذ آزمون نهایی نسبت به صدور گواهی اقدام خواهد کرد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان متذکر شد: پس از دریافت گواهی قبولی، امکان برگزاری جلسات تفسیر در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی برای پذیرفته‌شدگان مهیا می‌شود.

انتهای پیام
captcha