فضای گفتمانی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است
کد خبر: 4105200
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فضای گفتمانی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» بهترین کلید مشکلات است، گفت: ایجاد فضای گفتمانی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است.

فرشید فلاحبه گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 15 آذرماه در نشستی با فرماندار شهرستان مهدیشهر با تأکید بر لزوم توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در این شهرستان با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور برخی جوانان مورد اهداف شوم دشمن قرار گرفتند گفت: باید با فعالیت‌های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی آنان را به صف مردم برگردانیم.

وی افزود: ما باید با فعالیت‌های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی به حل معضلات اجتماعی بپردازیم و در این مسیر از نیروهای مردمی بسیج که یک سرمایه فرهنگی برای کشور هستند استفاده شود.

فلاح با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی در جهاد تبیین نوجوانان و جوانان هستند گفت: اگر این فرمایش رهبر معظم انقلاب به خوبی انجام یابد در مسائل فرهنگی نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تبیین دستاوردها و افشای توطئه‌های دشمنان را دو رسالت مهم و برجسته برشمرد و گفت: دشمن در گسترش ناامیدی از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند و لذا باید هوشیار بود.

وی به آغاز احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهمیرزاد اشاره کرد و افزود: ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهمیرزاد پس از ۱۰ سال گذشته وقفه آغاز شده است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز بر توجه به جهاد تبیین در جامعه تأکید کرد و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، لزوم توسعه این جهاد بین جوانان و نوجوانان به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان را ضروری دانست.

انتهای پیام
captcha