سمنان، میزبان بخش داستان جشنواره ملی رضوی است
کد خبر: 4105456
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

سمنان، میزبان بخش داستان جشنواره ملی رضوی است

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) با بیان اینکه جشنواره ملی رضوی در ۱۵ استان برگزار می‌شود، گفت: سمنان میزبان بخش جشنواره ملی داستان رضوی خواهد بود.

یرگزاری جشنواره ملی رضوی در ۱۵ استان

به گزارش ایکنا از سمنان، مرتضی سعیدی‌زاده، مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع)، شب گذشته، 16 آذرماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در استانداری با بیان اینکه جشنواره ملی رضوی در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در چهار بخش بین‌الملل و ۱۲ بخش ملی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سمنان میزبان بخش جشنواره ملی داستان رضوی خواهد بود لذا هر یک از ۱۵ استان کشور میزبانی یک بخش از جشنواره هستند که جشنواره شعر فارسی، شعر عربی و شعر ترکی رضوی در استان‌های کرمان، خوزستان، و آذربایجان غربی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) با اشاره به اینکه حاشیه برگزاری جشنواره شانزدهم رضوی چهار همایش علمی پژوهشی نیز در دست اجرا است، گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره هماهنگی سایر دستگاه‌های مربوط را نیز می‌طلبد که این مهم در استان سمنان به خوبی اجرا می‌شود.

سعیدی‌زاده افزود: تولید محتوا به منظور کاربرد برای مخاطب عمومی حلقه مفقوده این بخش از ماجراست که قطعاً نیازمند تبلیغات ملی نیز در اجرای جشنواره شانزدهم هستیم لذا شورای سیاستگذاری جشنواره ملی تشکیل شده و ناظر تمامی بخش‌ها است.

به گفته وی؛ از سایر استان‌ها نیز برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر جشنواره شانزدهم کمک گرفته می‌شود که بر این اساس همیاران فرهنگی جشنواره برای فرآیند فراگیری جشنواره در استان‌ها می‌توانند یاری‌گر این رویداد ملی شوند.

انتهای پیام
captcha