مباحث فرهنگی مطابق با برنامه و سیاست‌ها اجرایی شود
کد خبر: 4105459
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

مباحث فرهنگی مطابق با برنامه و سیاست‌ها اجرایی شود

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شکاف ایجاد شده بین نسل جدید و نسل انقلاب، یکی از دلایل عدم رصد مباحث و مسائل مرتبط با جامعه توسط شورای فرهنگ عمومی است، گفت: ضرورت دارد مباحث فرهنگی طبق برنامه‌ها و سیاست‌ها محقق و اجرایی شود.

اجرایی شدن مباحث فرهنگی با برنامه‌ها و سیاست‌ها

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شب گذشته، 16 آذر، در نشست شورای فرهنگی عمومی استان سمنان در استانداری با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مباحث فرهنگی با ابلاغ و دستور پیش نخواهد رفت، گفت: ضرورت دارد این موضوع طبق برنامه‌ها و سیاست‌ها محقق و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه شکاف ایجاد شده بین نسل جدید و نسل انقلاب، یکی از دلایل عدم رصد مباحث و مسائل مرتبط با جامعه توسط شورای فرهنگ عمومی است، اظهار کرد: این شورا باید همواره مباحث و موارد مرتبط با جامعه را در تمامی امور به خصوص در حوزه فرهنگ مورد رصد قرار دهد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: هدایت فرهنگ جامعه از اصول و وظایف خطیر شورای فرهنگ عمومی است که در این راستا این شورا باید با یک اراده جدی و تشخیص درست، برنامه‌ریزی صحیح و عملیاتی در حوزه فرهنگ داشته باشد.

مطیعی با بیان اینکه عمل صالح، پیشران عروج اندیشه‌های پاک و اقدامات خالصانه است گفت: این مهم توسط شورای فرهنگ عمومی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha