مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند
کد خبر: 4105498
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از شبکه‌سازی مداحان استان خبر داد و گفت: این اقدام برای هم‌افزایی مداحان به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مداحان و ستایشگران صورت گرفته است.

مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، امروز، 17 آذر، از شبکه‌سازی مداحان استان سمنان خبر داد و گفت: شبکه‌سازی مداحان از جمله حلقه‌های مفقوده در استان سمنان است که در این راستا در این شبکه‌سازی به دنبال قشری هستیم که یکدیگر را می‌شناسند و از توانمندی‌هایشان آگاهی دارند و اهل کارهای جمعی و بزرگ هستند و با همراهی منشأ اثرگذاری خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری رویداد آموزشی و فرهنگی از دیگر دغدغه‌های این اداره کل در بحث مداحان و ستایشگران است، متذکر شد: برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی الی‌الحبیب هفته گذشته در قم، با حضور مداحان و ستایشگران استان سمنان از جمله برنامه‌های ما در این زمینه بود.

عبدالهی با تأکید بر اینکه استان سمنان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اساسی در سطح کشور دارند اما متأسفانه آنطور که باید و شاید نامی از این استان برده نمی‌شود، اظهار کرد: به دنبال تقویت ظرفیت‌های فرهنگی در بحث جامعه ستایشگری هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به این همه نخبه علمی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان سمنان، هم‌افزایی در زمینه تقویت ظرفیت‌های استان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha