آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 4110278
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۳ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان،حوریه عربیان، سرپرست مرکز علمی کاربردی این نهاد، امروز، 7 دی، از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی، در ۱۳ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام دوره کاردانی از امروز ۷ دیماه در ۶ کد رشته تحصیلی شامل تربیت‌مربی پیش دبستانی، حسابداری امور مالی، حقوق ثبتی، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری و فناوری اطلاعات انجام می شود و تا ۱۷ دی‌ماه ادامه دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان متذکر شد: در مقطع کارشناسی نیز در ۷ کد رشته شامل مدیریت امور فرهنگی، تربیت مربی پیش دبستانی، حسابداری امور مالی، حقوق ثبت اسناد و املاک، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، پذیرش دانشجو انجام می‌شود که متقاضیان می‌توانند تا ۱۴ دیماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

عربیان با اشاره به اینکه دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو و یا تماس با شماره های ۳۳۳۳۷۱۴۱ و ۳۳۳۳۷۲۵۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان یادآور شد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه فضای مناسبی برای علاقمندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

به گفته وی؛ شرایط برگزاری کلاسهای آنلاین و غیرحضوری و برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین در این مرکز با توجه به تداوم شرایط کرونایی فراهم است.

انتهای پیام
captcha