کتاب «عارضه جمعی» منتشر شد
کد خبر: 4111714
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

کتاب «عارضه جمعی» منتشر شد

کتاب «عارضه جمعی» با مطالعه عارضه‌های جمعی جامعه اسلامی که منجر به کندی حرکت جمعی می‌شوند، از سوی انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) منتشر شد.

کتاب «عارضه جمعی»به گزارش ایکنا، کتاب «عارضه جمعی» از مجموعه کتب مدیریت قرآنی جامعه دینی از سوی انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) منتشر شد.

پیرو انتشار چهار اثر از مجموعه مدیریت قرآنی جامعه دینی با عناوین «ارتقای ظرفیت دینداری»، «الگوی مدیریت ناسازگاری اجتماعی»، «بایسته‌های ارتقای حاکمیت دینی» و «شاکله جمع‌های رشد آفرین» کتاب پنجم از این مجموعه با عنوان «عارضه جمعی» منتشر شد.

این کتاب که به قلم احمدرضا اخوت و مریم قاسمی تألیف شده، با مطالعه سوره مبارکه توبه به مسئله عارضه جمعی پی برده و آن را تبیین کرده است و سپس در سه سوره فتح،‌ محمد(ص) و منافقون ویژگی‌های عارضه‌ها را به صورت واضح مشاهده کرده است.

از رهاورد این مطالعه قرآن به قرآن، معلوم شد که این عارضه‌ها که از داخل حرکت‌های جمعی نشئت می‌گیرند، امکان تلفیق با یکدیگر را دارند و با ضربه‌هایی که به حرکت جمعی می‌زنند منجر به کندی آن می‌شوند و علم و تدبیر درباره عارضه‌های جمعی، می‌تواند اثر این ضربه‌ها را دفع کند.

علاقه‌مندان به منظور تهیه این کتاب می‌توانند به صفحه اختصاصی در سایت انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت به نشانی https://b2n.ir/r14080 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha