بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد
کد خبر: 4112750
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
به دبیری حمید هنرجو

بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان داد

فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره ملی قلم زرین به دبیری حمید هنرجو منتشر شد.

بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین فراخوان دادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین، فراخوان این دوره از جشنواره که به دبیری حمید هنرجو برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

انجمن قلم ایران، با استعانت از خداوند متعال و یاری و همدلی اهالی فرهنگ و اندیشه و قلم، آغاز به کار بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین را به اطلاع علاقه‌مندان، ناشران و نویسندگان محترم می‌رساند .

از آنجا که رویدادهای فرهنگی و ادبی، ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در کشورمان دنبال می‌کنند، جشنواره قلم زرین نیز در گستره‌ای ملی و عطف به دوره‌های پیشین، در راستای تقویت فرهنگ کتابخوانی و ترویج ارزش‌های والای اخلاقی، دینی، انقلابی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزشمدار و تشویق نویسندگان، پژوهشگران و شاعران کشورمان، اکنون در آستانه بیست و یکمین سال برگزاری است.

بدین‌وسیله از اهالی فرهنگ و دست‌اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در جشنواره دعوت می‌شود آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ را در حوزه‌های «مجموعه داستان و رمان بزرگسال»، «مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان»، «شعر بزرگسال»، «شعر کودک و نوجوان» و «پژوهش و نقد ادبی» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

نویسندگان و ناشران محترم حداکثر تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۱ چاپ و منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴، پلاک ۳۶۰ کد پستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.

آئین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، حمید هنرجو، دبیر این دوره از جشنواره قلم زرین، نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار باسابقه‌ای است که نزدیک به صد عنوان کتاب در حوزه‌های شعر، داستان و پژوهش‌های ادبی منتشر کرده و علاوه بر پیشینه داوری در جشنواره‌های گوناگون نظیر شعر فجر، قلم زرین و کتاب سال رضوی مسئولیت‌های اجرایی متعددی را هم به عهده داشته است.

انتهای پیام
captcha