طرح جامع پدافند غیرعامل اجرایی می‌شود
کد خبر: 4117366
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

طرح جامع پدافند غیرعامل اجرایی می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته و اجرایی می‌شود، گفت: هدف از این اقدام کاهش خطرپذیری و مراقبت از مردم است.

طرح جامع پدافند غیرعامل اجرایی می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، رسول رحیمی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، عصر روز گذشته، 5 بهمن در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان نقشه راه، برای تمامی استان‌های کشور تهیه و تدوین شده گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها پیشگیری، پیش‌بینی و کاهش آسیب پذیری در برابر انواع حوادث و بحران‌ها است.

وی ادامه داد: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته که در این سند راهبردی دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های خود را بر اساس راهبردها و سیاست‌های کلی پدافند غیرعامل تنظیم کنند تا خطر پذیری را بتوانیم به حداقل‌ها کاهش دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در این طرح شمارش سرمایه‌های استانی و احصاء و سطح‌بندی سرمایه‌ها مطرح شده متذکر شد: اجرای مبانی، اصول و طرح‌های پدافند غیرعامل برای مراقبت از مردم در برابر آسیب‌ها است.

رحیمی با بیان اینکه خوشبختانه سمنان در وضعیت خوبی به سر می‌برد و از جمله استان‌های پیشتاز در حوزه پیش‌بینی، پیشگیری و پیش‌دستی در اجرای مبانی پدافند غیرعامل است اظهار کرد: جهاد تبیین برای مقابله با تبلیغ سو دشمن اثر گذار است.

به گفته وی دشمن با انواع برنامه‌ها از جمله وارونه جلوه دادن حقیقت، ترویج سبک زندگی غربی، ایجاد یأس و ناامیدی بین جوانان وارد جنگ ترکیبی شده که تنها راه مقابله با این ترفندها روی آوردن به بصیرت، شجاعت، فداکاری و جهاد تبیین دشمن‌شناسی است.

انتهای پیام
captcha