ایجاد موکب‌های پذیرایی از زائران رضوی در میامی
کد خبر: 4118342
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

ایجاد موکب‌های پذیرایی از زائران رضوی در میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه با هدف افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در ایام نوروز و مقابله با خستگی که عامل اصلی تصادفات است گفت: موکب‌های پذیرایی در شهرستان برپا خواهد شد.

ایجاد موکب‌های پذیرایی از زائران رضوی در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، صبح امروز، 10 بهمن، در نشست هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان میامی با بیان اینکه دهیاران روستاها با اعضای ستاد خدمات سفر همکاری لازم را داشته باشند،گفت: مدیریت صحنه تصادفات جاده‌ای، همکاری هلال احمر و اورژانس از جمله اقداماتی است که باید با هماهنگی بیشتر در شهرستان پیگیری و انجام شود.

وی از برپایی موکب و خدمت به زائران در راستای خدمت‌رسانی با مسافران و افزایش ماندگاری گردشگران طی ایام نوروز خبر داد و افزود: کاهش تصادفات در ورودی شهر و روستاها محور این طرح خواهد بود چرا که خستگی عامل مهم تصادفات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی خواستار استقرار خودروی آتش‌نشانی در محورهای مواصلاتی طی ایام نوروز نصب برج نوری در وردی شهر میامی شد و گفت: استقرار جرثقیل سنگین در نقاط حادثه خیز شهرستان توسط دستگاه‌های مربوطه صورت پذیرد.

آشوری با بیان اینکه بازارچه محلی در ورودی شهر میامی توسط شهرداری ایجاد شود، اظهار کرد: هماهنگی با مجتمع‌های بین راهی و اقامتگاه‌ها در راستای آمادگی خدمات دهی و ایجاد یک فضای حداقلی برای استراحت مسافران و مادران شیرده، سالمندان و… از دیگر مسائلی است که باید در سراسر شهرستان به آن عمل شود.

وی با بیان اینکه زمینه توقف مسافران با ایجاد جاذبه‌های بصری، افزایش یابد، افزود: تابلوی معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و اقامتی شهرستان میامی، در ایام نوروز نصب می‌شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز آشکارسازی شوند متذکر شد: روشنایی جاده‌ها در کنار آشکارسازی و رنگ‌آمیزی علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین ایمن‌سازی بازارچه روستای کلاته اسد به تخصصی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha