۱۸۱ پروژه دهه فجر در سمنان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود
کد خبر: 4118574
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

۱۸۱ پروژه دهه فجر در سمنان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

فرماندار سمنان با اشاره به شعار محوری دهه فجر (ایران استوار، ۴۴ سال افتخار) از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۸۱ طرح همزمان با این ایام در استان خبر داد.

مردمی‌سازی، اولویت مهم برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان، شب گذشته، 10 بهمن در نشست خبری به مناسبت دهه‌ فجر انقلاب با بیان اینکه باید مردمی‌سازی را در اولویت برنامه‌های دهه فجر قرار دهیم، چون انقلاب اسلامی، انقلاب مردم است اظهار کرد: پیشرفت‌های چشمگیر علمی، فرهنگی سیاسی، صنعتی، کشاورزی، نظامی و پزشکی در کنار پیشرفت‌های اخلاقی، از دستاوردهای نظام است.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: براین اساس برنامه‌ها گرامیداشت دهه فجر با استفاده از حداکثر ظرفیتها و امکانات به طور شایسته و متنوع در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

فرماندار سمنان با اشاره به شعار محوری دهه فجر سال جاری (ایران استوار، ۴۴ سال افتخار) متذکر شد: ۱۸۱ طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی برای دهه فجر امسال در سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۶۵ طرح آماده افتتاح سمنان در دهه فجر امسال، ۱۵۸ طرح عمرانی با اعتبار ۴۴۳ میلیارد تومان و هفت طرح اقتصادی با اعتبار ۶۴۸ میلیارد تومان است یادآور شد: ۱۵ طرح عمرانی با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال در شهرستان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار سمنان در خصوص اقدامات انجام گرفته درحوزه اشتغالزایی گفت: در این راستا در قالب تبصره ۱۸ و ۱۶ وامهای مناسبی به طرح‌های واجد الشرایط پرداخت شده و از ۱۳۶ طرح مصوب بالغ بر ۱۳۰ طرح وام های اشتغالزایی به اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گفته وی؛ تاکنون ۱۱۷ درصد تعهد اشتغال در شهرستان سمنان محقق شده که این میزان ۲هزار و ۳۷۱ شغل بوده که بیشتر از آن و ۲هزار و ۷۶۱تعهد شغلی محقق شده است.

انتهای پیام
captcha