درخشش عکاس ایکنا در جشنواره ابوذر سمنان
کد خبر: 4118872
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

درخشش عکاس ایکنا در جشنواره ابوذر سمنان

مسعود محقق، عکاس ایکنای سمنان در ششمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان رتبه برتر عکس این جشنواره را کسب نمود.

درخشش عکاس ایکنا در جشنواره ابوذر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین نورانیان، دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان شب گذشته، 11 بهمن در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در مجموع ۹۸۱ اثر بخش حرفه ای، تجربی و دانش‌آموزی در ۱۲ قالب رسانه‌ای و ۱۴ موضوع متنوع و بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه آب و برق به دبیرخانه رسید گفت: در مقایسه با سال گذشته از نظر کمی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

نورانیان با بیان اینکه از اعلام فراخوان تا برگزاری آیین اختتامیه ۱۱ماه برای تدارک و اجرای این جشنواره زمان صرف شده افزود: ۴۴ برگزیده نهایی بخش‌های مختلف با نظر ۱۴ داور با ترکیب جدیدی از پیشکسوتان و جوانان هم استانی و خبرگان تراز اول برون استانی برگزیده شدند.

به گفته وی؛ با توجه به تأکید اکثر داوران بر اصل ضروری آموزش در ارتقاء کیفی آثار، بسیج رسانه استان در نظر دارد دوره‌های کارگاهی توانمندسازی تخصصی منطبق بر قالب‌های مختلف جشنواره را با حضور مدرسان متبحر برنامه‌ریزی و اجرا کند که اولین دوره آن اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با اشاره به اینکه هیئت داوران جشنواره در بخش گزارش؛ الناز ملکی، محترم امامی و آذر پژمان را به عنوان برترین‌ها معرفی کرد افزود: در بخش مصاحبه؛ محدثه عباسی، سعیده حسنان و اعظم سالار حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: با رای هیات داوران، امید مظفری، محمد علی ملکیان برگزیدگان بخش یادداشت این جشنواره شناخته شدند و اثر ابوالقاسم کواکبیان انتخاب شد.

نورانیان با اشاره به اینکه در بخش تیتر نیز آثار آرزو کاشی، علی عامری و مریم وفادار  به عنوان برگزیده انتخاب شد متذکر شد: در بخش نماهنگ، اثر محمد علی حلوایی، علی عرب و زهرا یاد آفرین در فهرست منتخبین قرار گرفته و جایزه برتر بخش پادکست هم به حمیدرضا کاشی، نرجس نجفی، امیرعلی نورانیان و مهران مجید پناه تعلق گرفت.

به گفته وی؛ در بخش عکس اثر ابوالفضل حسنی، احمد امیر احمدی و مسعود محقق عکاس ایکنای سمنان رتبه برتر را کسب نمودند.

نورانیان با تأکید بر اینکه آثار مریم نعمتی، محمد داوودی و سمیه قاسمی به عنوان برگزیدگان داوران بخش گزارش خبری معرفی شد یادآور شد:  آثارمهدی بابا محمدی و علی منشی زاده در بخش پوستر نیز به عنوان برترین‌های جشنواره انتخاب شد.

وی افزود: جایزه برتر بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه انرژی جشنواره نیز به گزارش‌های محمدرضا خزر، شهربانو خسروی و جواد طیبی اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha