برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس به معنی تحقق جهاد تبیین است
کد خبر: 4118932
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس به معنی تحقق جهاد تبیین است

استاندار سمنان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس استان به معنی تحقق جهاد تبیین است، یادآور شد: به برکت پیروزی انقلاب، نظام اسلامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی دشمن را برهم زده است.

دهه فجر، فرصتی برای تحقق جهاد تبیین است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 12 بهمن در آیین نواختن زنگ انقلاب نمادین استانی در دبیرستان نمونه دولتی عفاف این شهر با بیان اینکه نسل جدید، امام راحل و انقلاب را درک نکرده که باید ارزش‌های نظام و انقلاب برای آنها تبیین شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی که سیمای قبل و بعد انقلاب اسلامی به نسل جدید نشان داده شود.

وی ادامه داد: از فرصت پیش روی دهه فجر برای تحقق جهاد تبیین باید بهره برد که در این راستا مردم، نسل جدید، دانش‌آموزان و دانشجویان باید راه امام راحل و انقلاب را ادامه دهند.

هاشمی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه ضروری است‌، اظهار کرد: امروز شاهدیم نسل جدید در ایام دهه فجر در کنار بزرگترها حضور داشته و در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس استان به معنی تحقق جهاد تبیین است یادآور شد: به برکت پیروزی انقلاب، نظام اسلامی تمامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی دشمن را برهم زده است.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه رمز موفقیت انقلاب حرکت در مسیر شهدا و قدر دانستن دو نعمت ولایت و امنیت است افزود: نمونه موفق هشت سال دفاع مقدس است که دلاورمردان ایران با تقدیم جان خود امنیت را برای ما هدیه کردند و اجازه ندادند یک وجب خاک میهن به دشمن داده شود.

انتهای پیام
captcha