برپایی نمایشگاه «کتاب انقلاب» در کتابخانه‌های سمنان
کد خبر: 4119192
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

برپایی نمایشگاه «کتاب انقلاب» در کتابخانه‌های سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از نمایشگاه «کتاب انقلاب» در کتابخانه‌های استان خبر داد و گفت: در یوم الله دهه فجر عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان انجام می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب در کتابخانه‌های سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد طاهریان،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، شب گذشته، 12 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، گفت: عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان در زمره برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت رایگان در دهه فجر به کتابخانه‌های عمومی استان  مراجعه کنند، افزود: جرایم دیرکرد کتاب‌ها نیز در این ایام 10 روزه بخشیده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه گشایش نمایشگاه کتاب انقلاب در کتابخانه‌ها از جمله دیگر اقدامات این ایام است، تصریح کرد: برگزاری محافل کتاب‌خوانی و جشن‌های دهه فجر از جمله اقدامات کتابخانه‌های عمومی استان در ایام پیشرو است.

طاهریان از برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای در استان سمنان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات نویسندگی، شعر، نمایش نامه‌نویسی از دیگر اقدامات این اداره‌کل است.

وی از برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان در بخش‌های کودک در این ایام در مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای نشست‌های شاهنامه‌خوانی نیز در این ایام صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha