برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت ایام دهه فجر در منطقه سوم نبوت + عکس
کد خبر: 4120379
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت ایام دهه فجر در منطقه سوم نبوت + عکس

ویژه‌برنامه‌های متنوع در حوزه قرآن، عترت و نماز گرامیداشت ایام دهه فجر در منطقه سوم نبوت دریایی کنارک در حال برگزاری است.

ویژه‌برنامه گرامیداشت ایام دهه فجر در منطقه سوم نبوتناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های مدون در راستای اجرای برنامه‌های مصوب ابلاغی قرآن، عترت و نماز در توسعه سواحل مکران پیرو منویات‌ رهبر معظم انقلاب، طبق بیانیه گام دوم انقلاب، ویژه‌برنامه‌های متنوعی با دعوت و حضور سعید پرویزی، قاری بین‌المللی در سطوح مختلف سنی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نوع برنامه‌ها و جلسات پاسداشت و گرامیداشت هر چه بهتر و با کیفیت جشن انقلاب اسلامی و دهه فجر، ارتقای بیش از پیش سطح علمی و تخصصی مقاطع مختلف کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و مدارس کوی‌های سازمانی در حوزه قرآن، عترت و نماز است.

ملایی به برگزاری محافل انس با رویکرد تدبر در قرآن اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان و نخبگان قرآنی، تجلیل از اساتید قرآنی و ‌نفرات منتخب طرح «رهپویان وحی» دارالتحفیظ شهدای ناوچه کنارک در تمامی سطوح سنی و از جمله برنامه‌های اجرا شده است و تداوم این برنامه‌ها تا طلیعه جشن چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب، ادامه خواهد داشت.

مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا به اهمیت ویژه‌برنامه‌های ابلاغی اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های پرمحتوایی در مقطع فرزندان دختر و پسر و همسران و مدارس کوی سازمانی در قالب جشنواره عترت و نماز و همچنین کارکنان پایور و وظیفه، کارگاه‌های فرزندآوری جهت والدین برنامه‌ریزی شده است که طی ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه اجرا خواهد شد و از نفرات منتخب این دوره‌ها با اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی تجلیل می‌شود.

ملایی تأکید کرد: به مدد الهی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ طرح مصوب و ابلاغی خانه‌های قرآنی‌ از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش ج.ا.ا و اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا در منطقه سوم اجرا خواهد شد تا زمینه‌ای برای میزبانی شایسته این منطقه قرآنی ‌برای پنجمین مرحله ارزیابی قرآنی‌ نداجا در سطوح مختلف سنی با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی کشور باشد.

کارگاه آموزشی سعید پرویزی در جمع مربیان و نخبگان قرآنی منطقه سوم
انتهای پیام
captcha