گشت‌وگذار مجازی در «راز سفارت»
کد خبر: 4120487
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

گشت‌وگذار مجازی در «راز سفارت»

ویژه نامه «راز سفارت» ضمن ارائه محتوایی مناسب نوجوانان در خصوص رازهای لانه جاسوسی، رویداد راز سفارت را برگزار می‌کند.

گشت‌وگذار مجازی در رازهای حقیقی سفارت

به گزارش ایکنا، چرا به سفارت آمریكا، لانه جاسوسی گفته می‌شود؟ آیا نوجوانان اطلاعات لازم در خصوص چرایی و نحوه حضور نیروهای انقلابی در سفارت پیشین آمریکا و اسنادی که از این سفارتخانه به دست آمده است را دارند؟

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای تحقق جهاد تبیین و بیان توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه ملت شریف ایران، به انتشار اسناد لانه جاسوسی در قالب سایتی به نام «راز سفارت» ویژه‌ دانش آموزان اقدام کرده است.

«راز سفارت» که در دهه فجر انقلاب اسلامی در اختیار عموم علاقه‌مندان به ویژه دانش‌آموزان قرار گرفته است، در فضای جذاب تصویری، مطالبی از قبیل «اولین کسانی که تونستن وارد سفارت بشن چی دیدن؟»، «برای کشف راز سفارت چی بخونم؟»، «می‌خواهم فیلم و صوت از راز سفارت ببینم» و «توی کتاب درسی‌مون چیزی از راز سفارت گفته؟» بارگذاری شده است.

همچنین در بخش دیگری از این سایت، عکس‌های ماندگار قدیمی سفارت آمریکا به نمایش درآمده است و صداهای ماندگار مرتبط با این محل نیز در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد.

«پایان شاه‌نامه» و «رازهای رشته رشته» نیز بخش‌های دیگر این سایت جذاب برای نوجوانان است.

بخش نهایی این محتوا نیز با عنوان رویداد راز سفارت از معلمان و دانش‌آموزان دعوت کرده است که ایده‌های خلاقانه خود در موضوع تسخیر لانه جاسوسی را در قالب‌های مقاله و یادداشت، عکس و تصویر، فیلم، داستان، شعر و سرود در همین بخش ارسال کنند و آخرین فرصت ارسال آثار نیز 12 فروردین ماه سال آینده اعلام شده است.

برای دسترسی به راز سفارت کلیک کنید!

انتهای پیام
captcha