راهیابی دو هنرمند سمنانی به جشنواره صنایع‌دستی فجر
کد خبر: 4122557
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

راهیابی دو هنرمند سمنانی به جشنواره صنایع‌دستی فجر

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: آثار دو هنرمند شاخص استان برای شرکت در هفتمین جشنواره فجر شد.

راهیابی آثار ۲ هنرمند سمنانی به جشنواره صنایع‌دستی فجر

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سمنان، سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این اداره، امروز، 27 بهمن، با بیان اینکه آثار دو هنرمند شاخص استان سمنان برای شرکت در هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر ارسال شد، گفت: آثار سیده فاطمه خادمیان و سیدامین طاهری از هنرمندان شاخص صنایع دستی استان برای شرکت در داوری هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین) ارائه شد.

وی از ارسال آثار سید امین طاهری هنرمند دارنده مهر اصالت ملی در رشته مسگری نیز خبر داد و اظهار کرد: آثار سوزن‌دوزی سیده فاطمه خادمیان هنرمند برتر کارآفرین کشوری از استان سمنان و دارنده مهر اصالت یونسکو و مهر اصالت ملی به این جشنواره ارسال شده است.

سلطانی‌پور یادآور شد: جشنواره سرو سیمین هفت، از امروز آغاز به کار می‌کند و تا چهارم اسفند ادامه دارد لذا علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه و برنامه‌های جنبی این جشنواره می‌توانند به موزه ملی ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha