رونمایی از کتاب نخستین جشنواره «داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها» در سمنان
کد خبر: 4124238
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

رونمایی از کتاب نخستین جشنواره «داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها» در سمنان

در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها از کتاب این جشنواره رونمایی شد.

تندیس اولین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، مهدی منصوری، سرپرست این دانشگاه امروز، 6 اسفند در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها، با بیان اهمیت و جایگاه داستان در مسائل شخصی، اعتقادی و اجتماعی گفت: در نظامهای تربیتی داستان می‌تواند به عنوان یکی از عوامل اصلی و موثر در امر آموزش، تعلیم و تربیت به کار گرفته شود.

وی افزود: خداوند تجربه‌اندوزی، الگوبرداری و عبرت گرفتن از داستان را به عنوان یک نیاز در جوهره انسان قرار داده که با ذکر داستان‌های آموزنده در قرآن مجید، معجزه مقدس پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، این نیاز انسان را نیز برآورده کرده است.

عاصمه قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده، نیز با اشاره به سند توسعه و تعالی این دانشگاه متذکر شد: از اتفاقات خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورده، تغییر و تکمیل رویکردی است که در آموزش عالی به عمل آمده است، یعنی ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در دانشگاه و تکامل شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان این مجموعه دانشگاهی بزرگ است.

قاسمی ایجاد مؤسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را اتفاق خوبی دانست و گفت: از جمله فعالیت‌های آن مؤسسه برگزاری جشنواره‌های ادواری که در بازه زمانی ماه‌های مبارک رجب و شعبان برگزار شده است.

اجرای نماهنگ توسط گروه هنری میثاق، رو نمائی از طرح جلد کتاب آثار برگزیده جشنواره، پخش‌کلیپ، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره از دیگر برنامه‌های اجرا شده در اختتامیه اولین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها بود.

انتهای پیام
captcha