دشمن از توطئه علیه ملت ایران بازنمی‌ایستد
کد خبر: 4127215
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

دشمن از توطئه علیه ملت ایران بازنمی‌ایستد

امام جمعه آرادان با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که کشور در این چهل سال کسب کرده خار چشم دشمنان است، گفت: دشمن از توطئه علیه ملت ایران باز نمی‌ایستد.

ارسالی// پیشرفت ایران خار چشم دشمن است

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، امروز، 19 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه مسمومیت دانش‌آموزان دختر، گفت: قصد دشمنان این است که آرامش روانی ملت ایران اسلامی را بر هم بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن با این حادثه قصد دارد تا انتقام خود را از عدم همراهی زنان و دختران ایران اسلامی با اغتشاشات بگیرد، اظهار کرد: زنان ما با دشمنان در این اغتشاشات همراهی نکردند لذا توطئه‌های دشمنان علیه ملت ما تداوم دارد.

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا ادامه داد: غرب با شعار زن زندگی آزادی اغتشاشات را مدیریت می‌کرد در حالی که خودشان برای زن هیچ کرامتی قائل نیستند اما در ایران میزان سواد بانوان از ۳۰ درصد در زمان قبل از انقلاب اسلامی به بالاترین میزان افزایش یافته است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز در حالی جمعیت دختران ما در کنکورها و پذیرش‌های دانشگاه‌ها از پسران بیشتر است که حتی امید به زندگی نیز در بعد از انقلاب اسلامی از ۵۵ سال به بالای ۷۵ سال در بین زنان و مردان ارتقا پیدا کرده متذکر شد: تمام این توطئه‌ها برای انتقام گرفتن از زنان ما است که محجبه و طاهر به بالاترین مدارج دست یافته‌اند.

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که کشور در این چهل سال کسب کرده خار چشم دشمنان است، افزود: دشمنن از توطئه علیه ملت ایران باز نمی‌ایستد.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب 10 سال قبل و زمانی که ما حتی موشک‌های برد دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر نقطه زن نداشتیم فرمودند که اگر تعرضی به ما شود حیفا و تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، متذکر شد: امروز ایران حتی ناوها و زیردریایی‌های خود را در سواحل برزیل و حیاط خلوت آمریکا استقرار داده و این نشان از اقتدار ما است.

انتهای پیام
captcha