عاملان مسمویت دانش‌آموزان شناسایی و مجازات شوند
کد خبر: 4127218
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

عاملان مسمویت دانش‌آموزان شناسایی و مجازات شوند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر با ایجاد ناامنی در مدارس به ویژه دخترانه بار دیگر کینه و عداوت خود را نسبت به نظام نشان داد، گفت: انتظار می‌رود برای برقراری امنیت عامل یا عاملان آن شناسایی و فوراً دستگیر و مجازات شوند.

ارسالی// دشمن در ایجاد ناامنی در مدارس دخترانه عداوت خود را نسبت به نظام نشان داد

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 19 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه برای مراسم چهارشنبه آخر سال همواره باعث بروز مشکلات و حوادث تلخی برای خانواده‌ها شده گفت: از جوانان درخواست می‌شود با کنار گذاشتن این وسایل آسیب‌زا چهارشنبه آخر سال را با آرامش و شادی سپری و سال را با سلامتی تحویل کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و آنها را از خطرات احتمالی مواد آتش‌زا مطلع کنند که بر این اساس از نیروی انتظامی نیز درخواست داریم تا طی چند روز باقیمانده به چهارشنبه آخر سال حتماً مراقبت بیشتری داشته باشند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه در این موج گرانی و تورم حداقل انتظار از اصناف این است که به این افزایش قیمت دامن نزنند افزود: اصناف با رعایت انصاف هوای مشتری و مصرف‌کنندگان را داشته باشند.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه در ایام منتهی به عید نوروز از شهروندان استان سمنان درخواست می‌شود تا یاری‌کننده نیازمندان و محرومان جامعه باشند، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد تحویل دهند تا آنها مایحتاج مورد نیاز، بسته‌های معیشت در آستانه سال نو مستمندان را تهیه و بین آنها توزیع کنند.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر با ایجاد ناامنی در مدارس به ویژه دخترانه بار دیگر کینه و عداوت خود را نسبت به نظام نشان داده گفت: دشمن با عمل خبیثانه خود دختران جوان را هدف قرار داد که انتظار می‌رود برای برقراری امنیت عامل یا عاملان آن شناسایی و فوراً دستگیر و مجازات شوند.

انتهای پیام
captcha