اجرای طرح مطالعه نوروزی در مدارس سمنان
کد خبر: 4129229
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

اجرای طرح مطالعه نوروزی در مدارس سمنان

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های برابر در راستای برقراری عدالت آموزش طرح مطالعه نوروزی در مدارس استان اجرایی می‌شود.

ارسالی// اجرای طرح مطالعه نوروزی در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین رشیدی،معاون متوسطه آموزش و پرورش استان، عصر روز گذشته، 28 اسفند، در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح ویژه مطالعه نوروزی در مدارس استان خبر داد و افزود: در این طرح به میزبانی مدارس استان سمنان قرائت خانه‌های نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی با رویکرد اردویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح با توجه به عدم دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان به فضای مطالعه مناسب در ایام امتحانات و نوروز برگزار می‌شود که در این راستا بازه زمانی برگزاری طرح مطالعه نوروزی از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: با توجه به عدم دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان به فضای مطالعه مناسب در ایام امتحانات و نوروز و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی در راستای برقراری عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، قرائت خانه نوروزی در مدارس استان سمنان برنامه‌ریزی و تشکیل خواهد شد.

رشیدی هدف از اجرای این برنامه را پشتیبانی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد به خصوص دانش‌آموزان محروم بر شمرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های زمانی باقی مانده تا امتحانات و کنکور در افزایش قبولی کمی و کیفی دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم بسیار مهم است.

انتهای پیام
captcha